Leeftijd Banner
Leeftijd Banner

woensdag 22 oktober 2008

Beik - buikgriep

Er doen vieze virussen de ronde. Ik hoor langs alle kanten verhalen over buikgriepen en nu heb ik van mijn moeder telefoon gehad dat mijn zus haar zoontje Matthias sinds maandagavond in het ziekenhuis ligt. Sinds het weekend moet hij overgeven, heeft hij diarree en begon hij zelfs langzaam uit te drogen. Hij is 2 jaar, maar weegt net iets meer dan 10 kg. Een echt lichtgewichtje, dus. En nu is hij op die paar dagen tijd al een kilo kwijtgespeeld. Voor ons drie keer niks, maar voor hem dus wel 10% van zijn lichaamsgewicht. Vroeger besefte hij niet waar hij was, zolang zijn mama of papa maar in de buurt waren was het wel oké, maar nu beseft hij dat wel al en vraagt hij constant om naar huis te mogen. Ik hoop dat hij er snel bovenop komt!

Geen opmerkingen: