Leeftijd Banner
Leeftijd Banner

dinsdag 15 december 2009

An offer you can't refuse

Het wordt een vruchtbaar voorjaar, dat had ik al gezegd. Eén van die baby'tjes kon al op mijn extra belangstelling rekenen omdat hij/zij het geluk heeft te mogen opgroeien met mijn beste vriendin Lies als mama. En dan komt die mama-in-wording (eerste kindje, eind mei uitgerekend) gisteren plots met dit lieve cadeautje en fantastische verzoek af:



Daar zeg ik natuurlijk volmondig ja op! Met veel plezier zelfs! Ik heb geen ervaring met meters en peters die niet de grootouders zijn (behalve mijn eigen meter, een tante, die ik door omstandigheden niet meer gezien heb sinds ergens in het midden van de lagere school), maar het is het ideale excuus om dat heerlijke hummeltje (jaja, kan niet anders) ongeremd lekker rot te verwennen!

3 opmerkingen:

Lien zei

Proficiat! Meter worden is echt héél speciaal!

Lies zei

Ik ben er zo hard van overtuigd dat jij de liefste en beste meter zal zijn die ons kindje zich kan wensen!

Unknown zei

Ik vind het eveneens super dat jij meter mag zijn van ons kleinkindje!
Ik kijk er al erg naar uit!