Leeftijd Banner
Leeftijd Banner

zaterdag 27 augustus 2011

Buik

Het was toch even schrikken toen ik gisteren niet gewekt werd door de gebruikelijke smak-smak-ik-heb-hongerrrr-geluidjes, maar door gefrustreerd geween, en ik bij inspectie van het babybed aan mijn voeten Lena op haar buik aantrof! De dag voordien had ze zich op de speelmat ook al helemaal rond haar as gedraaid (van noord naar zuid, zeg maar) en dat was al confronterend genoeg, dat schepje erbovenop had echt nog niet gehoeven!

(Ter verdediging dat ze echt geen wonderkind is: ze slaapt nog in een inbakerdoek en met de armpjes binnenboord liggen die natuurlijk niet in de weg voor het omrollen. Ik was gewoon nog niet ingesteld op een baby die zomaar haar eigen weg gaat...)
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 opmerkingen:

Lies zei

Oei ja, ze is nog wat jong hé. Want als madam nu al begint te experimenteren, zou je er meer last dan voordeel mee hebben, vrees ik. Blijf nog maar gewoon wat liggen, Lenaatje.

Marleen zei

Vind ik dus ook. Ik was echt nog niet ingesteld op een bewegend baby'ke! Bij Jolien vond ik het allemaal prima, maar bij Lena merk ik toch dat ik de klassieker van "waar is mijn baby'ke naartoe??" ga voelen!