Leeftijd Banner
Leeftijd Banner

woensdag 9 februari 2011

Samen pizza maken

Sinds Jolien op school op woensdag geregeld soep maakt, heb ik er een getraind keukenhulpje bij. Ze komt veel vaker in mijn potten neuzen, vraagt om te mogen kijken terwijl ik kook en staat erop dat zij de tomatenpassata en kruiden in de pan mag doen als ik bolognaisesaus maak. En daarom besloten we een tijdje terug om eens pizza met haar te maken. Op zich eet ze niet graag pizza (komt dat tegen!), maar de ingrediënten die erop mochten waren helemaal op haar maat gekozen. Ik heb dus een grote hulp gehad, maar het ingrediëntenverlies tijdens het maken van de pizza moet je er natuurlijk wel bijnemen...







2 opmerkingen:

Himiko zei

Hoe herkenbaar :)

Van zodra ik de keuken inloop heb ik er plotsklaps twee hulpjes bij waarvan er ééntje altijd insisteert om alles even voor te proeven. Een goede raad, voorzie van alle ingrediënten aanzienlijk meer want een groot deel haalt het nooit tot in de pot!

Anoniem zei

zo te zien aan haar mondje heeft ze ervan genoten!