Leeftijd Banner
Leeftijd Banner

zondag 11 maart 2012

Een wijf #Wijvenweek

Heb je het gemerkt? Er hing lente in de lucht vandaag! En wie af en toe een ommetje maakt in Blogland, weet dat er nog iets anders in de atmosfeer broeit. Morgen barst de Wijvenweek namelijk in alle hevigheid los. Mocht ik toch net die ene lezer treffen die het nu in Keulen hoort donderen: hier vind je er alles over. En nog wonderbaarlijker: ik doe mee. Ik heb nochtans geen vijfendertig paar schoenen en ik kan prima kaartlezen, maar toch ben ik een wijf. Niet zo moeilijk, zit er bij mij al van bij de geboorte in. ;-) Voor mij wordt de echte uitdaging om het over mezelf te hebben, en niet louter te figureren als een nevenpersonage in de verhaaltjes over mijn meisjes. Ik zal niet elke dag schrijven, maar hanteer wel één persoonlijke regel: eerst zelf schrijven en pas daarna andere blogs lezen. Zodat ik zeker mijn eigen verhaal doe.



Published with Blogger-droid v2.0.4

Geen opmerkingen: