Leeftijd Banner
Leeftijd Banner

woensdag 21 maart 2012

"Oei"


"Oei" is niet echt de reactie waar je op hoopt als je thuiskomt en je nieuwe zomerschoenen showt. Al vermoedde ik wel dat dat risico erin zat, want na 10 jaar ken ik Mario al een beetje en vreesde ik dus dat hij ze wat te gekleed zou vinden. Maar het gaat zelfs een stapje verder: hij vindt dat ze mij ouder maken. Hij zal er dus maar aan moeten wennen, want ik heb gemiddeld maar 1 paar zomerschoenen (plus een paar sandalen) en deze zitten ook echt lekker, dus hij zal ze nog veel te zien krijgen. Maar het maakt mij natuurlijk wel nieuwsgierig naar jullie mening. Wat vinden jullie nu eigenlijk écht van mijn nieuwe, all-round zomerschoenen? En om de drempel naar een eerlijke reactie te verlagen geef ik jullie zelfs de kans om helemaal anoniem te reageren dankzij een polletje. Doen!

 


(Let vooral niet op de kwaliteit van de foto: mijn benen zijn in het echt niet grijs-met-een-geweldig-grote-roze-vlek. Ze zijn fluorescerend wit - en dat zal meteen de verklaring zijn voor de erbarmelijke kleurkwaliteit...)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb ongeveer dezelfde... ;o)

An zei

Ze zijn niet echt mijn ding, maar bij mij primeert één ding: schoenen moeten zitten als savatjes. En als dat betekent dat ze er wat klassieker uitzien, so be it!

zei

awel ik vind ze mooi, ik zou ze zelf niet (meer) kopen wegens dat ik geen hakken meer kan dragen (zelfs zo lage niet). En dat schoenen je verouderen dat had ik nu nog nooit gehoord :-)
(toen je 'oei' schreef op fb dacht ik dat je felgroen stiletto's of zo gekocht had :-)))

Marleen zei

Lol, Bé! Ik ben 1m78, ik ben zonder hakken al groter dan de meeste andere mensen. Daarmee is dit hakje voor mij al gewaagd! :-) En sinds mijn hernia van 2 jaar geleden was ik al helemaal niet meer geneigd om hakken te kopen. Maar het beperkt de keuze aan schoenen zo hard... Ik wou wel eens iets anders. En dan koop je dus dit! :-)

En verder geef ik An helemaal gelijk: schoenen moeten vooral goed zitten!