Leeftijd Banner
Leeftijd Banner

woensdag 22 augustus 2007

Squash, dubbelspel in mijn geval!

Ik ben gisteren zowaar gaan squashen! Mijn vorige gynaecoloog en de huisarts hadden mij al gegarandeerd dat dat geen probleem is zolang ik mij er goed bij voel, dus heb ik het na een dikke 2 weken inactiviteit (door mijn geblokkeerde rug) nog eens geprobeerd. Voorzichtig, want ik was bang dat het zou tegenvallen, dat ik pijn zou krijgen, aan te weinig lucht zou geraken tijdens het spelen of gewoon zwaar gefrustreerd zou zijn omdat ik helemaal niet meer meekan. Maar het viel dus goed mee! Ik heb mij er natuurlijk wel al bij neergelegd dat ik mijn vroegere niveau niet meer zal halen omdat mijn hart zelfs in rust al 40% extra moet werken, maar ik heb voor de rest geen enkel probleem ervaren, dus ik verlies nu met plezier! Ik ben rustigjes begonnen en ga geen zware matchen meer bekampen, maar ik ben gewoon blij dat ik zonder pijn of andere problemen nog kan sporten! Al ga ik over een paar maanden wel uit mijn squashtenuutjes puilen!

Geen opmerkingen: