Leeftijd Banner
Leeftijd Banner

donderdag 11 februari 2010

Sien en Emiel

Lien en Peter hebben er lang op moeten wachten, maar op 9-02-10 (Beverly Hills begot!) heeft Janne een zusje gekregen. Sien is goed voor 3,575 kg en 51 cm en zal garant staan voor heel wat rijmspelletjes met de naam van de mama. Peter en Lien, Janne en Sien. Die kleine Decroubels zijn schoon om te zien! En ik kan het weten, want ik ben al eens binnen gesprongen. Joliens crèche ligt aan de overkant van de straat, dus na Liens toestemming maakte ik gewoon een kleine omweg. Gezellig half uurtje was dat. Lien voedde Sien. Janne liep rustig te spelen. En Liens mama, papa Peter, buurvrouw Nike en ik zaten geboortekaartjesenveloppen te vullen met een fikse sneeuwbui op de achtergrond. En zo heb ik tegelijk ook het genot gehad om ook eens in levende lijve kennis te maken met hun bloggende buurvrouw.

Door zo ver over tijd te gaan (12 dagen!) heeft Lien er nog een echte babywedloop van gemaakt met deze en deze dames, maar ze heeft haar kindje dus alsnog als eerste in de armen kunnen sluiten.

Al was dat wel op het nippertje, want amper een dag later, op de eveneens prachtige datum 10-02-2010 (wat een luxe dat de mooie data zomaar voor het grijpen lijken te liggen!), heeft Annava zoontje Emiel op de wereld gezet. Ze was het zwanger zijn al lang beu heeft -zo lijkt het wel- beleefd gewacht tot Lien haar ding gedaan had. Wat een timing! Annelies, nu is het uw beurt! Drie baby's op drie dagen, dat zou wel uniek zijn!

Nog een hele dikke proficiat aan alle kersverse ouders!

Update: Op 18 februari volgde uiteindelijk ook Linus, een prachtig broertje voor Fiona. Met een dikke proficiat voor de ouders erbij!

3 opmerkingen:

Annelies zei

Een driedaagse zal het niet worden. Ik waggel nog altijd rond. Maar 12-02-2010 is ook mooi. Of 14-02 of 16-02 (voor een of andere bizarre reden heb ik het in mijn hoofd gestoken dat ik niet wil bevallen op een oneven datum)

Vivache zei

Nooit leuk hé Annelies, om als laatste te moeten eindigen. ;-)

Nike zei

Ik vond het ook fijn dat we elkaar - zo geheel onverwacht - eens ontmoet hebben. Altijd leuk als een blogvriendje ook een gezicht krijgt. En we zijn een goed team, hé: ik plooien, gij vullen ;-)