Leeftijd Banner
Leeftijd Banner

donderdag 18 juni 2009

Stilgevallen

Nee, ik ben niet gestopt met bloggen, ik ben gewoon een tijdje stilgevallen. Excuses genoeg, maar met een licht schaamtegevoel moet ik toegeven dat de eigenlijke reden daarvoor toch oerdegelijke luiheid is.

Het begon met ons reisje naar Stresa. Heel leuke reis trouwens: charmant stadje met steegjes, een promenade langs de oever van het meer, drie mooie eilandjes waar je met de boot naartoe kan, een kabelbaan naar een berg (tip: de afdaling kan je maar beter niet met een koets proberen te doen, wij hebben nogal gevloekt maar zulke avonturen zijn achteraf wel de leukste herinneringen), een dierenpark, Milaan op 80 km en het pittoreske stadje Orta met mini-eilandje en heuvel met kapelletjeswandeling op 20 km. Het huisje viel wat tegen (eigenlijk heb je maar 2 goeie slaapkamers en een lichtelijk ongezellige woonkamer), maar we zijn dan gewoon veel op stap geweest, we hadden toch veel geluk met het weer!

Na de vakantie voelde ik mij moreel verplicht om mijn verhaal hier met wat fotootjes te illustreren, maar die moest ik dan eerst van het fototoestel naar de computer laden. Een klusje van twee keer niks, maar om een of andere reden stel ik dat altijd uit, ken je dat? Een week later liep mijn vaste computer (waar ook alle foto's op staan) tijdens het opstarten constant vast en ben ik voor de zekerheid met mijn laptop beginnen werken. Daar de foto's opladen vond ik niet zo'n prettig idee, want dan staan ze niet bij de rest en gaan ze misschien verloren. Bovendien heb ik op mijn laptop geen RSS-feedreader geïnstalleerd (mijn favoriet: Google Desktop) en raakte ik zo'n beetje de voeling met blogland kwijt.

Je ziet: excuses genoeg, maar ik geraakte gewoon even niet terug op gang. Je vergeet ook hoe weinig tijd een berichtje schrijven wel in beslag neemt. Weer zoiets waar je soms tegenop kijkt, maar dat uiteindelijk altijd wel blijkt mee te vallen...

Maar het knaagde wel. Ik miste de vertelsels van anderen en de kleine verhaaltjes over Jolien en andere belevenissen stapelden zich in mijn hoofd op. Dus hier ben ik weer! Ik hoop natuurlijk stiekem dat jullie mij gemist hebben, maar de bezoekersstatistieken zijn toch niet helemaal doodgevallen, dus ik wil die trouwe lezers bedanken en kan je garanderen: ik ben weer gelanceerd! En als toemaatje: enkele foto's van onze vakantie in Stresa!

1 opmerking:

Tamara zei

Leuk dat jij en Jolien terug zijn!
Heel mooie foto's ook