Leeftijd Banner
Leeftijd Banner

donderdag 24 september 2009

Meisje/meisje

Maar anderzijds is ze gek op schoenen: zelfs als iemand er al aanheeft, blijft ze maar schoenen aanslepen. En als ze ziet dat ik mij klaarmaak om naar buiten te gaan, hangt ze haar speelgoedemmer over haar arm aan haar elleboog. Vreemd dat ze dat doet, want mijn handtassen zijn er altijd die ik dwars over mijn schouder hang, dus van mij kent ze dat niet. Maar het is wel duidelijk dat die emmer haar handtas is, en het is altijd een klein drama als ik die moet afpakken om haar op de fiets te zetten.

Schoenen en handtassen... Het komt dus nog wel goed met die dochter van ons!

3 opmerkingen:

Annelyse zei

Zooo leuk hé. Kleine meisjes met hun madammestreken ;-)

Lies zei

Al eens geprobeerd haar een leuk kindertasje te geven?

Nele zei

Mijn twee madammen gaan nergens heen zonder hun tasjes vol "spulletjes". Ah ja, want met een lege tas kunt ge u ook nergens vertonen nietwaar. Altijd een waar genoegen om eerst een uur uit te trekken waarin ze dan al die hoogstnodige spullen (lees kleine prullaria) bijeen gaan zoeken en dan te voorkomen dat die spullen zoek raken op verplaatsing.

Zelfs de pruts van net geen twee komt hier om nieuwe tasjes vragen voor haar groeiende collectie spullen. Goddank voor de nieuwe naaimachine van mama.