Ik heb de maandag na onze voedselvergiftiging door het eten van de afhaalchinees om de hoek (en wat zijn we daar al veel geweest de voorbije jaren!) klacht ingediend bij het Federaal Voedselagentschap. Gisteren kreeg ik al een mailtje met het resultaat van hun onderzoek:
Geachte
Ik deel u mee dat het onderzoek over de bovengenoemde klacht die u bij het Meldpunt hebt ingediend op 28 september 2009, werd afgerond.
Onze diensten van de provinciale controle-eenheid Oost-Vlaanderen zijn ter plaatse geweest en hebben een volledige controle uitgevoerd.
Hieruit bleek dat uw klacht wel degelijk gegrond was.
Er werden dan ook de nodige maatregelen getroffen.
Ik dank u voor uw medewerking.
U kunt steeds contact opnemen met het Meldpunt.
Met vriendelijke groet
Ergens ben ik blij dat we gelijk hadden en het geen valse beschuldigingen waren. Maar ergens vind ik het ook spijtig, want het was een goed adresje. Lekker eten, grote porties voor weinig geld en natuurlijk vlakbij. Maar nu we dit weten gaan we daar niet meer terug. We zullen die twee andere afhaalchinezen eens moeten testen. En wat ik vooral kwijt wil: ik ben echt onder de indruk van de dienstverlening van het Federaal Voedselagentschap. Als je ook eens een voedselvergiftiging afhaalt, weet je nu waar je terecht kan!
dinsdag 6 oktober 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
3 opmerkingen:
Amaaai sjieke dienstverlening inderdaad. Goed om te weten.
Nu ja, ik denk wel dat, als we zouden weten wat er allemaal met ons afhaaleten gebeurt, we nooit meer afhaaleten zouden bestellen. Maar wie heeft er nu de moed om ALTIJD zelf te koken...
Ik lust geen chinees. Oef. :-)
Amai, schrik ook van de aangename correcte dienstverlening! Leuk te weten dat je klacht zo serieus genomen werd.
Ik eet wel graag chinees, maar het is wel een cliché dat de chinese keukens op het vlak van hygiene vaak te wensen over laat.
Grtjs
Een reactie posten