Leeftijd Banner
Leeftijd Banner

donderdag 5 mei 2011

In goed gezelschap

Net als vorige keer verkeer ik trouwens in uitstekend gezelschap. Échte mensen van vlees en bloed deze keer, en dat maakt het er alleen maar leuker op! Een kort overzicht van de geboortes die langzaam dichterbij sluipen:

- Over een week kan Lentebloem haar eerste spruit in de armen sluiten.
- Kim verwacht over een tweetal weken een regelrecht wondertje, een broertje voor grote zus Emma.
- Ikzelf ben uitgerekend voor 9 juni.
- Een week later, rond 15 juni, verwacht vriendin An haar tweede kindje. Grote zus Rune is een half jaartje jonger dan Jolien, dus weer twee speelkameraadjes van dezelfde leeftijd komt wel heel leuk uit!
- Begin juli verwacht mijn nicht haar tweede kindje.
- En rond 15 juli krijgt Mario's zus haar eerste kindje. Ideaal speelkameraadje voor ons nummertje twee!

En dan zijn er nog wel een paar aftellende bloggers die binnenkort heuglijk nieuws mogen melden!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk hé, zo samen met een aantal aftellen! In mijn directe omgeving heb ik geen medezwangeren meer. Mijn beste vriendin heeft nog een zoontje van nu 7 maanden, dus dat is ook nog wel een fijn speelkameraadje voor onze zoon, en ze heeft ook nog een tweeling (meisje en jongen) die alle twee een klein jaartje jonger zijn dan Emma, dus dat gaat ook goed hé...

Sara zei

Bij jou begint het echt wel af te korten, he! Geniet nog van de laatste weekjes!