Leeftijd Banner
Leeftijd Banner

maandag 20 oktober 2008

Extra dagje thuis

Gisteren belde onze onthaalmoeder Kim om te zeggen dat ze al een heel weekend met een buikgriep in haar bed (of op de zetel) ligt. Voor mij niet zo'n groot probleem: ik heb wel vertaalwerk liggen, maar de deadline is pas woensdag in de loop van de dag ergens, of desnoods donderdagochtend. Ik kan dus nog wat schuiven met mijn werk en wat gaatjes vrijmaken om Jolien een flesje, groentepap, fruitpap, propere pampers, of gewoon wat afleiding te bezorgen. Ik kan mij inbeelden dat de andere mama's plots voor een groter probleem staan. Je zal maar net een vergadering of afspraak hebben waar je echt niet onderuit kan...

Tegelijk zit ik ook erg in met Kim. Haar vriend zit namelijk in het buitenland, dus ze was het hele weekend alleen. Dát is pas ellendig als je ziek bent!

1 opmerking:

Lien zei

Tja, daarvoor ben ik blij dat Janne naar de crèche gaat. Als er eentje ziek is wordt er snel voor vervanging gezorgd!
Maar ondertussen toch fijn een paar dagen extra met Jolien :-)