Leeftijd Banner
Leeftijd Banner

zondag 5 oktober 2008

Ik beken!

Hallo Lore,

Bedankt voor je reactie! Je hebt gelijk, leuke tip! Ik moet bekennen: vroeger vond ik babygeluk bij een ander best leuk, maar verder deed het me eigenlijk niet veel. Ik heb dan ook een lange weg afgelegd voor ik zelf kinderen krijgen enigszins zag zitten. Ik had mezelf gewoon lang voorgehouden "let op, het is niet allemaal rozengeur en maneschijn" en was dus veel te hard gefixeerd op de negatieve punten.

Tot ik dus (mede doordat Mario kinderen zo geweldig goed zag zitten) de klik maakte en het plots helemaal zag zitten. Van dan af kon het niet snel genoeg gaan, vind ik het helemaal fantastisch en geniet ik met volle teugen. Sindsdien krijg ik maar niet genoeg van bevallingsverhalen, babyweetjes, zwangerschapsaankondigingen en blogs vol babypraat. En dan het liefst van kindjes die enkele maanden ouder zijn dan Jolien (daar kan je zonder al te ver terug te moeten lezen veel nuttige weetjes en tips sprokkelen) of kindjes die ongeveer even oud zijn (heerlijk, de herkenbaarheid van hun ervaringen, ontdekkingen, hindernissen en oplossingen voor dagdagelijkse probleempjes). Als ze dan nog vlot en met wat humor geschreven zijn, word ik een trouwe lezer.

In het dagelijkse leven probeer ik om ook nog over andere dingen te praten dan Jolien en alle aanverwante onderwerpen, maar via dit kanaal leef ik mij helemaal uit. Wie dus niet graag babypraat hoort, kan nog altijd in het échte leven bij mij terecht!

Tot daar of tot hier, maar alleszins hopelijk tot gauw,
Groetjes,


Marleen

Geen opmerkingen: