Leeftijd Banner
Leeftijd Banner

dinsdag 3 februari 2009

NAN Antiregurgit (AR) 2 versus NAN Pro opvolgmelk

Ze vroegen mij bij Kind en Gezin of Jolien nog altijd anti-refluxmelk krijgt. Heu... Ja. Nooit bij stilgestaan dat ik van melkpoeder zou kunnen veranderen. Dus kreeg ik de boodschap mee dat ik gerust mocht overschakelen naar gewone opvolgmelk, er is geen reden meer om aan die anti-refluxmelk vast te houden.

Leuk! De gewone opvolgmelk van NAN zit in van die leuke ronde blikken en je kan het gewoon in de supermarkt kopen. Veel handiger, dan moet ik niet altijd langs de apotheek.

Was me dat een foute zet zeg! Die gewone melk is véél vloeibaarder dan die anti-refluxmelk en Jolien verslikt zich daar constant in. Ik heb al vanalles geprobeerd: andere speen, mengen met AR-poeder, indikken met granen en vanillevlokken... Na een paar slokken verslikt ze zich, begint ze te huilen en is ze voor de rest van haar flesje zo haar kluts kwijt dat ze maar de helft uitdrinkt. Voor mij is het dus duidelijk: finito met het gewone poeder, ik blijf NAN AR geven.

Als iemand dus geïnteresseerd is in driekwart doos NAN Pro opvolgmelk melkpoeder, geef maar een seintje. Het blik is pas sinds dit weekend open en met de nodige hygiëne behandeld en ik doe er toch niets meer mee. Je mag het gratis komen ophalen!

Voilà, mijn doos is verpatst. Zo snel kan het dus gaan en er zijn 2 mensen blij. Lien, ik kom een van de dagen dan eens langs!

1 opmerking:

Lien zei

Ik ben pas na haar eerste verjaardag overgeschakeld op gewone opvolgmelk. Misschien was het voor Jolientje nog wat te vroeg. Ik ben nu bezig aan Janne haar laatste blik opvolgmelk (ook NAN), daarna was ik van plan over te schakelen op gewone melk. Maar ik kan nog wel een blikje verder doen, als je het kwijt wilt!