Leeftijd Banner
Leeftijd Banner

donderdag 27 augustus 2009

Lekkere vooruitzichten dankzij The Insiders

Ik hou wel van marketing. Van leuke marketing dan toch. Een kortingsbon van een halve euro of een handvol centen zal mij niet over de streep trekken. Dat zijn zoethoudertjes die ik enkel gebruik voor producten die ik al ken en toch sowieso zou kopen. Maar een initiatief als The Insiders, hier leren kennen, dat wekt meteen mijn belangstelling! Net als alle andere gratis testproducten die mijn pad kruisen dankzij uitdeelsessies, roze, blauwe of anderskleurige dozen, staaltjes in ons sportcentrum of gelijk hoe.

Ik ben dus meteen lid geworden en heb mijn kans gewaagd voor de campagne van Herta rond hun nieuwe frangipanetaarten... en ik ben geselecteerd! Zodra we terug zijn wacht ons dus nog een hopelijk heerlijke tijd!

1 opmerking:

annava zei

Ooh, jij ook al!
Lijkt me toch leuk, misschien moet ik me dan ook maar eens inschrijven!