Leeftijd Banner
Leeftijd Banner

dinsdag 23 maart 2010

Bezoek uit de Ruimte finalist 123 Comedy Award

Heb ik al verteld dat Mario en ik elkaar via improvisatietheater hebben leren kennen? Ik ben daar na net geen 10 jaar mee gestopt met het oog op de komst van Jolien, maar Mario speelt het nog altijd. En nu heeft mijn ventje zijn grenzen nog wat verlegd. Hij is samen met improvriendje en begenadigd muzikant Lode een cabaretduo gestart, Bezoek uit de Ruimte. Het plan rijpte al langer, maar na enkele repetities in Lodes kelder en de volle 1 optredens hebben ze nu een hele goeie opsteker gekregen: ze zijn gisteren uit 20 inzendingen geselecteerd als finalist voor de 123 Comedy Award 2010, een tweejaarlijkse prijs voor beginnend comedytalent.

Dus: zin in een avondje comedy? De finale is volgende donderdag 1 april om 20u15 in de Arenbergschouwburg in Antwerpen. De finalisten (Mario en Lode, een Turk, een dwerg en een veertigplusser die in de Zoo werkt - dit klinkt op zich al als het begin van een flauwe grap) spelen elk 10 minuten. De avond wordt aan elkaar gepraat door David Galle en tijdens de beraadslaging van de jury en het tellen van de stemmen (jaja, u kan een grote rol spelen want de publieksstemmen tellen mee voor 75%!) speelt Bert Gabriëls (van Zonde van de Zendtijd) een half uur de pannen van het dak. Zo hebt u die avond al zeker één goede comedian gezien!

En natuurlijk zal ik er ook zijn!

Donderdag 1 april, 20u15, Arenbergschouwburg
Tickets kosten 15 euro en zijn verkrijgbaar via deze site, 070 22 21 92 of ticket@arenberg.provant.be

3 opmerkingen:

Kleine Man zei

Amai, wij zullen alvast duimen! Komen kijken zal jammer genoeg niet lukken... 't Zou anders een ideale gelegenheid zijn geweest om elkaar nog eens te zien in de Stad der Steden (grapje hoor! Hoewel...).

Anoniem zei

ik ben niet alleen boven veertig,zelfs bijna 50. dus dan moet het met jullie talent een koud kunstje zijn, niet?
de man van de zoo

Marleen zei

Hé man van de zoo! Bedankt voor je reactie! En een koud kunstje durf ik het niet te noemen. Je komt niet zomaar in de finale, dus elke tegenstander zal te duchten zijn! Bovendien heeft iedereen een heel uitgesproken eigen kenmerk en dat is altijd een grote troef. Ik ben dus heel nieuwsgierig naar de optredens en de uitslag! Alvast veel succes en tot donderdag, ik zal wel eens kennis komen maken!