Leeftijd Banner
Leeftijd Banner

woensdag 17 maart 2010

Boontjes

En nu ik u toch een kleine inkijk in ons culinaire bestaan heb verschaft, wil ik via deze weg eens een eeuwenoude echtelijke strijd uitvechten. Als ik tijdens de menukeuze over 'boontjes' spreek, bedoel ik namelijk 'prinsessenboontjes'. Maar Mario reageert dan altijd enthousiast met "oja, in tomatensaus". We hebben dus onze eigenste Babylonische spraakverwarring hier in huis. En toen die de laatste keer weer opdook (ja, ik vergeet het elke keer opnieuw) heb ik met Mario een weddenschap afgesloten (voor maar liefst € 0,20 - ook een oude traditie tussen ons twee): ik zou aan minstens 10 mensen vragen aan welk soort boontjes zij denken bij het woord 'boontjes' en dan zouden we voor eens en voor altijd weten wie van ons tweeën gelijk heeft!

Stem dus massaal op deze verder volstrekt nutteloze peiling. En wees gerust eerlijk, als de strijd eerlijk verloopt ben ik een sportieve verliezer!

2 opmerkingen:

Ilse zei

princessenboontjes!

Ilse zei

princessenboontjes!