Leeftijd Banner
Leeftijd Banner

dinsdag 16 maart 2010

Schadebalans

De schade aan en door Jolien gisteren:

- Meegewassen met de handdoeken: 2 tubes billenzalf (eikes! Plakkenboel!), 1 halfvol zakje wattenschijfjes (pluchkes overal), 1 kleine houten giraf, enkele suppo's en het kartonnen doosje van het flesje Nesivine (compleet in frut, plakte overal aan). En zo staat het 3-0 voor Jolien.
- Gebeten door een kindje in de crèche: 4 tandafdrukken aan de bovenkant van haar arm en 4 aan de onderkant.
- Mijn laptop uit de zetel geduwd ("Ga maar naar de living, Jolien. Dan zet ik de boodschappen weg in de keuken." In de verte hoor ik BUMBAAAA en dan een hoop gekletter en daarna gejank). Op het eerste gezicht was er niks aan de hand, maar later op de avond voelde ik iets verspringen aan de stroomkabel en verscheen het icoontje 'werkt op batterij' in mijn werkbalk. De plug is losgekomen en in de binnenkant van mijn laptop verdwenen. Van de resterende batterijtijd heb ik gebruik gemaakt om snel-snel al mijn gegevens op de externe harde schijf te kopiëren. En nu hopen dat ik twee jaar geleden voor de uitgebreide garantie gekozen heb die ook dit soort accidenten dekt, want anders heeft onze brokkenpiloot een wel heel duur grapje uitgehaald!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ai, voor jullie niet zo plezant... Maar wel grappig om te lezen! Hopelijk valt de schade aan de laptop wel een beetje mee...

Kleine Man zei

Dat krijg je ervan als je andere mensen (mij dus) uitlacht! Hopelijk krijg je je laptop terug aangesloten op het net...