Leeftijd Banner
Leeftijd Banner

woensdag 2 januari 2008

Heuglijke nieuwtjes

- Laat ik beginnen met een heuglijk nieuwtje dat iedereen aanbelangt: we zijn een nieuw jaar ingegaan en ik hoop dat 2008 voor ieder van jullie een mooi, geslaagd en onvergetelijk jaar mag worden!
- Dan een heuglijk nieuwtje dat ondertussen al een paar weken oud is: op 15 december is mijn nicht Christine bevallen van haar eerste dochtertje, Félice. Het kleintje kwam maar liefst 6 weken te vroeg op de wereld, maar stelt het op zich prima. Na goed 2 weken in de couveuse, enkele uren "onder de lamp" en een flink aantal grammen extra mocht ze gisteren naar huis. Voor Christine, Steve en Félice dus alvast een unieke start van het nieuwe jaar!
- En dan nog het grootste heuglijke nieuwtje: op kerstdag heeft mijn zus namelijk aangekondigd dat ze opnieuw in verwachting is!! Ze is uitgerekend rond 14 juli, is al een goeie 2 maanden ver en zal dus amper 3 maanden na mij bevallen van een broertje of zusje voor Matthias. Nooit gedacht dat ik ooit samen met mijn zus in verwachting zou zijn, maar nu het zover is echt leuk en uniek! Ik kijk ernaar uit!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hé, dat is fijn nieuws!!! Proficiat, Liesbeth en Anton!