Leeftijd Banner
Leeftijd Banner

woensdag 23 januari 2008

Oh nee, daar is-ie weer!

Ik ben weer in een enorme vreetbui. Een tijdje terug heb ik zo ook een week of twee rondgelopen met een constante goesting in eten. Het ene was nog niet op of ik kon moeiteloos aan het volgende beginnen. Natuurlijk probeer je dat te bedwingen. Je eet immers niet uit honger, maar uit goesting. En natuurlijk goesting in het meest zoete, plakkerige, met chocolade overgoten en ongezonde eerst. Zwanger of niet, het is nooit een goed idee om daaraan toe te geven, dus ik heb geprobeerd om dat in de hand te houden. Even nadenken en dan een stuk fruit eten of een glas fruitsap drinken. Ik beken dan ook graag dat het een opluchting was om weer een weegschaal tegen te komen (we hebben er zelf geen in huis - ik zie niet in waarvoor dat nodig zou zijn) en te merken dat ik nog altijd maar aan een bescheiden 5,5 kg extra gewicht zit (1,5 meer dan bij de laatste controle 5 weken geleden), terwijl in de nieuwsbrief van Zappybaby dit weekend stond "Rond deze 28ste week weegt je baby al meer dan 1 kg en ook jij bent wellicht al 7 tot 11 kg aangekomen".

En nu is die vreetbui dus terug. Veel sneller dan ik gehoopt had. Gelukkig hebben we een stapel fruit in huis. Maar dat zal voor later zijn, want ik ben een uurtje geleden voor 3 Melo Cakes gezwicht!

1 opmerking:

Anoniem zei

oe oe oe oe melocakes
ik heb vandaag ook een vreetbui... ik hoef daarvoor niet zwanger te zijn :-)