Leeftijd Banner
Leeftijd Banner

vrijdag 17 april 2009

Cadeautjes

Bij een verjaardag hoort natuurlijk niet alleen cadeautjes krijgen, maar ook cadeautjes uitdelen in de crèche. Ik vond dat wel een moeilijke opgave. Zelf heb ik al een placemat van Disney, een zakje douchegel van Winnie the Pooh, zo'n houten popje waar je onderaan op kan drukken en dat dan helemaal slap wordt en een leuk boekje gekregen. Ze is de oudste in haar groep (en gaat maandag over naar een hogere groep), dus die kleintjes eten nog niets anders dan flessen melk, fruitpap en groentenpap. Eten was dus geen optie en ik hoor dat het tegenwoordig op de meeste scholen ook al niet meer aanvaard wordt als je ongezonde traktaties meebrengt voor je verjaardag.

Na lang zoeken ben ik uiteindelijk op dit cadeautje uitgekomen: elk kindje twee krachtig rammelende sambaballen in vrolijke kleurtjes. Als het geen ongezond eten mag zijn, bezorg ik de mama's maar hoofdpijn! :-)



Geen opmerkingen: