Leeftijd Banner
Leeftijd Banner

donderdag 23 april 2009

Gouden tip voor vlekken

Als deze tip echt werkt, is dat echt een gouden tip. Ik heb ook al verschillende body'tjes en andere kleertjes (vooral uit deze periode) met een onverwijderbaar bruin aandenken aan een of ander ongelukje. Eens de vlek ingedroogd was, kreeg ik ze er echt niet meer uit. Ik heb mij in die eerste maanden vaak verbaasd over hoeveel kilo's en liters vlekverwijderaars (Vanish) ik verbruikt heb en welke wisselvallige resutaten ze afleveren (het hangt sterk van het soort vlek af, banaan krijg je ook maar moeilijk weg). Onmiddellijk uitspoelen is al het halve werk, dan kan je de strijd tegen de bruine vlekken nog winnen. En nu ik deze tip ken, zou ik al bijna gaan wensen dat ik nog eens een uitgelopen pamper mag verversen, gewoon om dit trucje eens te kunnen uittesten!

Tijdens een gesprek met een vriendin over vlekken en slabben vertelde die mij overigens dat ze aan haar nicht met twee kinderen eens had gevraagd wat zij deed om haar slabbetjes proper te krijgen en die had geantwoord "gewoon regelmatig nieuwe kopen". Ook een gouden tip!

1 opmerking:

Annelyse zei

Neem van mij aan "het werkt echt" ;-)
Ik stond er héél sceptisch tegenover, maar de test met de mega-kakavlek heeft me overtuigd.
Wel jammer natuurlijk dat de zon niet zoo vaak schijnt en dat deze tip niet echt bruikbaar is voor winterkindjes